تعمیر سقف سوله

ساخت سردرب ویلا
ساخت سردرب ویلا
ژوئن 17, 2021
سقف شیبدار سرد و گرم
سقف شیبدار سرد و گرم
نوامبر 17, 2021

تعمیر سقف سوله

تعمیر سقف سوله در مناطق جنوبی کشور

در مناطق گرمسیری بارش ها اصولا به صورت برف نیستند و حتی میزان بارندگی در سال نیز به طور معمول کم است. در چنین شرایط آب و هوایی خشک،برای تعمیر سقف سوله شیب آن تا 10 درصد هم می تواند در نظر گرفته شود و مشکلی ایجاد نخواهد شد.نکته ای که باید در تعمیر سقف سوله مورد توجه قرار گیرد بررسی وضعیت جوی منطقه به طور دقیق است. چراکه در بعضی مناطق جنوبی بعضا باران های سیل آسای فصلی داریم که اگر قرار باشد سوله در همان منطقه احداث شود، برای تعمیر سقف سوله بهتر است برای استحکام و مقاومت بیشتر شیب 20 درصد برای سقف سوله منظور گردد.بنابراین آنچه در تعمیر سقف سوله مهم است، کارشناسی دقیق منطقه از بُعد مسائل آب و هوایی و سپس انتخاب دقیق شیب مناسب برای سقف سوله مورد نظر است.

در مناطق مرکزی و معتدل شیب سقف سوله در چه محدوده ای می تواند منظور گردد؟ مناطق مرکزی همان طور که از نامشان پیداست عموما از مناطق جنوبی بیشتر و از مناطق شمالی کمتر درگیر بارش های فصلی برف و باران و باد و غیره هستند. برای تعمیر سقف سوله در چنین شرایط آب و هوایی شیب بین 15 تا 20 درصد برای سقف سوله ها ایده آل است.

ساخت و تعمیر سقف سوله

برای ساخت و تعمیر سقف سوله باید به موارد مختلفی توجه داشت و با در نظر گرفتن حوادث طبیعی و عوامل محیطی یک پوشش سقف سوله مقاوم و مستحکم ساخت. مهم ترین عامل برای مقاوم بودن در تعمیر سقف سوله استفاده و به کارگیری متریال مناسب می باشد. متریالی که نه تنها وزن مناسب و سبکی داشته باشد، بلکه از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشند. بهترین این مواد همانطور که اشاره شد استفاده از ساندویچ پنل در پوشش سقف سوله می باشد. همچنین موادی همچون ورق های گالوانیزه، آلومینیوم و پلی کربنات در استحکام پوشش سقف سوله نقش بسیار کاربردی دارند.گروه پوشش سقف کاوه در تعمیر سقف سوله ، تولید و ساخت انواع سوله در خدمت مشتریان گرامی می باشد. برای اطلاع از هزینه تعمیر سقف سوله با ما تماس بگیرید .