ساخت آلاچیق ارزان

پوشش سقف سوله
پوشش سقف سوله
ژوئن 17, 2021
آردواز درب حیاط
آردواز درب حیاط
ژوئن 17, 2021

ساخت آلاچیق ارزان

هنگامی که به بازسازی های اساسی فکر می کنید ، اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند احتمالاً آشپزخانه جدید ، جایگزینی کاشی حمام ، رنگ آمیزی دیوارهای اتاق خواب یا افزودن طبقه دوم به خانه آنها است. اما مردم اغلب فراموش می کنند که نوع دیگری از بازسازی وجود دارد که می توانید برای افزودن ارزش و افزودن به جذابیت محدودیت در خانه انجام دهید . ساخت آلاچیق ارزان می تواند برای تزئین و بهبود خانه شما ساخته شوند. پاسیوها و عرشه ها متداول ترین پیشرفت هایی هستند که افراد در فضای بیرونی خود ایجاد می کنند ، اما ساخت آلاچیق ارزان می تواند برای کسری از هزینه ، به اثر مشابهی دست یابند – و این گزینه ای زیبا و در عین حال مقرون به صرفه برای بازسازی حیاط خانه است.

ساخت آلاچیق ارزان در گروه پوشش سقف کاوه

ساخت آلاچیق ارزان در فضای باز که از چهار تیر تشکیل شده است. آلاچیق ها از سنگ تراشی دوره رنسانس ایتالیا الهام گرفته اند ، ممکن است سایه ای یا سقفی داشته باشد . بسته به نوع طرح می تواند باز یا بسته باشد تا از شما در برابر عناصر محافظت کند. به طور کلی ساخت آلاچیق ارزان دو تا چهار ضلع باز دارند.ساخت آلاچیق ارزان را می توان از انواع مختلف مواد تشکیل داد ، معمولاً از چوب ، آلومینیوم و فولاد. اینها سازه های بزرگی هستند که می توانند متناسب با چند نفر باشند یا فضای وسیعی را پوشش دهند به گونه ای که گویا یک فضای نشیمن در فضای باز را تعریف می کنند یا به عنوان پسوند خانه شما عمل می کنند. همچنین می توان آنها را با مشبک ترکیب کرد و یک راهرو یا مسیر سایه دار ایجاد کرد. از طرف دیگر ساخت آلاچیق ارزان ماهیتی مربع یا مستطیل دارند.

سبک های ساخت آلاچیق ارزان

درست مانند اینکه چگونه روش های مختلفی برای طراحی حیاط خانه خود وجود دارد ، روش های مختلفی نیز برای ساخت آلاچیق ارزان وجود دارد. ساخت آلاچیق ارزان متصل به نظر می رسد مانند یک پسوند از خانه خود ، شبیه به عملکرد پاسیوی جلو یا عقب است. حداقل یکی از اضلاع آلاچیق همان دیوار ، کف و یا تیرهای خود خانه “متصل” است یا در آنها مشترک است. ساخت آلاچیق ارزان حریم خصوصی را حتی در فضای باز فراهم می کند در حالی که همچنان اجازه می دهد نور خورشید و نسیم از دو طرف باز آن عبور کند. می توانید آن را با یک مبل نشیمن ، میز و برخی گیاهان تزئین کنید تا فضایی آرام برای پذیرایی از مهمانان ایجاد شود. ساخت آلاچیق ارزان به شما امکان می دهد فضای شخصی خود را بیرون بیاورید و در ماه های تابستان یک نوع باغ برای خواندن ، استراحت و آرامش به شما می دهد. می توانید از خانه خود با آجر ، سنگ یا سیمان راهی به آن بکشید تا ویژگی های متضاد به ساخت آلاچیق ارزان و مناظر اطراف آن اضافه شود.

ارزان ، آسان و تخریب کمتر از ساخت پاسیوی کامل ، ساخت آلاچیق ارزان روی کف بتونی فضای جداگانه خود را ایجاد می کند در حالی که به شما امکان می دهد به خانه شما متصل باشد. آن را با رنگ ها ، الگوها یا کاشی ها مخلوط کنید تا در این صورت سرگرم کننده و جذاب باشد. اگر به دنبال ساخت آلاچیق ارزان فوق العاده تمیز و ساده ، متناسب با خانه خود هستید ، یکی را با یک قاب فلزی در مقایسه با چوب در نظر بگیرید که سنتی تر و ظاهری کلاسیک دارد. این مدل ساخت آلاچیق ارزان دارای یک قاب آلومینیومی و یک صفحه قابل تبدیل است که می تواند به صورت دستی باز و بسته شود. جمع آوری و نصب و ساخت آلاچیق ارزان با استفاده از زمین و پیچ و مهره آسان است و فوق العاده همه کاره است.

اگر می خواهید ساخت آلاچیق ارزان به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند کل قسمت نشیمن را که قصد راه اندازی آن را دارید ، قاب کند ، برای ارائه سایه بهینه برای فضای زیر و ایجاد یک فضای بادی و هوا کافی است. این قاب از آلومینیوم ساخته شده و با یک صفحه قابل تبدیل تکمیل می شود. سایبان به راحتی در امتداد قاب می لغزد و به شما امکان می دهد ساخت آلاچیق ارزان را برای سایه و حریم خصوصی پوشانده و یا در صورت تمایل به لذت بردن از نور خورشید ، آن را باز بگذارید.