سقف شیروانی فلزی

پوشش سقف ویلا
پوشش سقف ویلا
می 15, 2023
قیمت سقف شیبدار
قیمت سقف شیبدار
می 15, 2023

سقف شیروانی فلزی

سقف های شیروانی فلزی به دلیل زیبایی، یکی از محبوب ترین و مقرون به صرقه ترین انواع سقف در کشور، هستند. اجرای چنین سقف هایی در برخی مناطق بادخیز، توصیه نمی شود. سقف شیروانی فلزی سقفی شیبدار است که با استفاده از ورق های گالوانیزه رنگی، ساخته می شود. ورق گالوانیزه سینوسی، بیشترین کاربرد را در ساخت سقف های شیروانی فلزی دارد. سقف شیروانی فلزی اساساً سقفی کاذب است که وقتی از جلو به آن نگاه کنیم مثلثی شکل، است. هدف اصلی سقف شیروانی فلزی افزودن به زیبایی ساختمان و جمع آوری آب از برف و باران، برای محافظت از سقف در برابر رطوبت و نشتی، است. این نوع سقف در مناطق شمالی کشور کاربرد فراوانی دارد.

سقف شیروانی فلزی با شیب های مختلف دیده می شود. حداقل شیب چنین سقف هایی 15 درجه و بیشترین شیب 70 درجه است. اگر قصد دارید سقف ساختمان خود را به صورت شیروانی و از جنس فلزی بسازید، علاوه بر سوال در مورد قیمت مصالح اصلی ساختمان (مانند قیمت میلگرد)، باید عواملی را که بر قیمت تمام شده سقف شیروانی فلزی تأثیر می گذارد، بشناسید.  بعد از قیمت آهن، مخازن پروفیل و ورق گالوانیزه، مهمترین عامل موثر بر قیمت تمام شده سقف شیروانی فلزی و مقدار آن، است. هر چه شیب سقف کمتر و تعداد روی آن بیشتر باشد تعداد پنل های شیروانی برای اجرای آن بیشتر می شود، در نتیجه، هزینه اجرای سقف شیروانی فلزی، افزایش می یابد.  برند ورق گالوانیزه مورد استفاده در ساخت سقف فلزی نیز در هزینه اجرای آن، تاثیر دارد. برخی از کارخانه ها وزن یا عرض ورق گالوانیزه بیشتری دارند، بنابراین قیمت ورق آنها بالاتر از بقیه خواهد بود.  علاوه بر این، روش گالوانیزه کردن ورق، در قیمت آن تاثیر دارد.

انواع ورق سقف شیبدار فلزی در مجموعه ما

سقف های شیروانی تک فلزی

سقف شیروانی فلزی، نوع تک تیر، ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین ورق سقف،  است.  همچنین اجرای این نوع سقف شیروانی آسان است و برای اجرای آن نیازی به متخصصان زیادی، ندارید. آب جمع آوری شده در این سقف ها نیز بسیار سریع تخلیه می شود، بنابراین نسبت به سایر انواع سقف های شیروانی فلزی از طول عمر بالاتری برخوردار است. یکی از مزایای دیگر سقف شیروانی فلزی تک تیر، کم بودن مصالح مورد نیاز برای ساخت آن، است.

سقف های شیروانی فلزی چهار طرفه

استفاده از چهار سقف شیروانی فلزی، به شما این امکان را می دهد که فضای خالی ساختمان را طراحی کرده و ابعاد آن را افزایش دهید.  استفاده از این نوع سقف شیروانی عمدتاً برای ساختمان هایی استفاده می شود که تمامی قسمت های آن، ناپیوسته است.  یکی از مزایای سقف شیروانی فلزی چهار میله، زیبایی آن است.

سقف شیروانی فلزی چندلایه

این سقف های شیروانی فلزی، چندین برابر مقاوم تر از انواع دیگر سقف های شیروانی فلزی هستند و باران و برفی که روی آنها جمع می شود در اثر وزش باد، سریعتر خشک می شود.

آلومینیوم، گالوانیزه، و فولاد ضد زنگ همه راه حل های عالی، برای نیازهای سقف فلزی شما، هستند. مزیت سقف شیروانی فلزی، این است که طول عمر زیادی دارد و در اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های زیادی موجود است. اگر آن را به درستی نصب کنید، می توانید تا حد زیادی، تعمیر و نگهداری از سقف شیروانی را، فراموش کنید. متخصصان سقف ما، می توانند به شما در اجرا، تعمیر و تعویض سقف شیروانی فلزی کمک کنند. برای برقراری ارتباط با ما می توانید، با شماره های ما تماس بگیرید.

در حال حاضر از پوشش های فلزی به عنوان سقف شیروانی در مکان های مختلفی استفاده می شود

  • خانه های شخصی
  • ساختمان های چند طبقه عمومی
  • ساختمان تجاری
  • ساختمان های صنعتی
  • باغ و ویلا

برای بیش از 10 سال، مجموعه ما سخت کار کرده است تا محصول فلزی با کیفیت عالی را، ایجاد کند که به موقع و با خدمات برجسته، به مشتریان خود،  ارائه دهد. همچنین ما، با همکاری نزدیک با سازندگان برجسته، صاحبان خانه، مدیران املاک و فروشندگان، شهرت برجسته ای را ایجاد کرده ایم.  ما خدمات سقف‌ سازی فلزی و ناودانی را  در شهر تهران، از شمالی ترین نقطه تهران تا جنوب تهران، از شرق تا غرب، ارائه می‌کنیم. تیم ما، دارای بیش از  20 نصاب تایید شده سیستم های اجرای سقف فلزی، است. تمامی تکنیسن های نصاب ما، در کار خود مهارت و تجربه کافی را دارند، تا اطمینان حاصل شود که نتایج استثنایی را به مشتریان خود ارائه می دهیم. موفقیت ما فقط به دلیل کیفیت کارمان نیست. بلکه به، پاسخگویی و احترام ما، به مشتریان برمی‌گردد. مجموعه ما، به عنوان یک شرکت حرفه ای و معتبر سقف سازی، می تواند به شما کمک کند تا نیازهای سقف خود را برطرف کنید. از نصب سقف فلزی جدید تا ارائه یک بازرسی کامل، به معنای واقعی کلمه، شما را تحت پوشش قرار می دهیم.  امروز با ما تماس بگیرید و سوالات خود را درباره سقف شیروانی فلزی، بپرسید. خانه خود را با سقف فلزی ما، ارتقا دهید.