پوشش سقف ویلا

قیمت ورق آردواز
قیمت ورق آردواز
فوریه 12, 2023
سقف شیروانی فلزی
سقف شیروانی فلزی
می 15, 2023

پوشش سقف ویلا 

در مورد پوشش سقف ویلا، می توانید از بین انواع پوشش سقف، یکی را انتخاب کنید. پرکاربردترین مواد برای پوشش سقف ویلا ، سفال، سرامیک و انواع ورق های فلزی رنگی است. اینکه کدام پوشش سقف را برای ویلای خود، انتخاب می کنید تا حدی به مواد و ظاهر کلی بقیه خانه و همچنین سلیقه شخصی شما، بستگی دارد. طیف رنگ ها و سبک های موجود، روش ساخت و ساز، سطح نگهداری، سطح مقاومت در برابر آتش و البته مکان مورد استفاده برای پوشش سقف ویلا ، از جمله عوامل موثر در تعیین نوع پوشش سقف ویلا است.

انواع مواد برای پوشش سقف ویلا

پوشش سقف سفالی

معمولاً از خاک رس مایل به قرمز پخته شده در حدود 1100 درجه سانتیگراد ساخته می شوند که در نتیجه یک سفال ضد آب، ایجاد می شود.  آنها در طیف وسیعی از رنگ ها و پروفایل ها موجود هستند و در صورت مراقبت از آنها، عمر بسیار طولانی، خواهند داشت. مانند پوشش سقف بتنی، پوشش سقف سفالی نیز، اثر کاهش صدا دارند، بنابراین ممکن است در مناطق پر سر و صدا مانند نزدیک جاده های اصلی و فرودگاه ها مناسب تر باشند.

پوشش سقف چوب

مسلماً پایدارترین مواد سقف برای ویلا هستند. آنها صرفاً تکه‌های الواری هستند که به‌صورت تخته‌هایی به‌اندازه سفال با ارتفاع ثابت، اما عرض‌های متغیر، معمولاً بین 10 تا 14 میلی‌متر ضخامت در قسمت انتهایی (انتهای ضخیم)، یا تا 25 میلی‌متر، بریده می شوند. آنها به سادگی در جای خود میخکوب می شوند و سپس در صورت تمایل، پوششی از روغن چوب یا سایر مواد نگهدارنده به آن ها می زنند.

ورق شفاف

پوشش سقف شفاف که اغلب برای ایوان ها یا گاراژها در ویلا یا منازل مسکونی استفاده می شوند، نور را به یک منطقه منتقل می کنند و به سه نوع متداول تقسیم می شوند: پلی کربنات، پی وی سی و فایبرگلاس. ورق های پلی کربنات رایج ترین شکل ورق های انتقال دهنده نور هستند که برای سقف های ویلا، استفاده می شوند.  پوشش سقف ورق فایبرگلاس، در طیف وسیعی از پروفیل ها، رنگ ها و سطوح انتقال نور و گرما، بسیار شبیه به ورق های پلی کربنات است.

پوشش سقف بتنی

پوشش سقف بتنی از بتن ریخته گری ساخته می شوند که مخلوطی از سیمان، ماسه و رنگدانه است. آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوها، از جمله سبک های سنتی، کاشی های تخته سنگ مانند، کاشی های اریب دار در سقف ویلا،  استفاده می شوند.

پانل های عایق  SIP

این پوشش سقف، از دو ورق تشکیل شده‌اند که معمولاً از  فلزات پوشش داده شده یا رنگ‌شده هستند که به هر طرف، یک لایه فوم عایق، چسبانده می‌شود. آنها بسیار قوی، سبک وزن هستند و به راحتی نصب می شوند و ممکن است اولین سطح عایق حرارتی و صوتی را برای ویلا،  فراهم کنند. این نوع پانل ها در ضخامت های 125 میلی متر یا بیشتر موجود هستند.

پوشش سقف ورق

شامل پوشش سقف از نوع آهن گالوانیزه و فولاد رنگی هستند. این مواد از ورق فولادی نازک (معمولاً کمتر از 1 میلی متر ضخامت) ساخته می شوند و با روی (آهن گالوانیزه)، آلیاژ آلومینیوم و منیزیم، پوشش داده می شوند.

در طول سال ها، ما به دلیل ارتباطات برجسته خود با هر مشتری و همچنین برای ارائه خدمات با کیفیت، شناخته شده ایم. هدف ما، همیشه ارائه بهترین نتایج که نیازهای مشتریانمان را برآورده می کند، بوده است. تیم ما راه حل های سفارشی را برای تمام پروژه های پوشش سقف ویلا شما ارائه می دهد. از تعمیر حرفه ای گرفته تا نصب مناسب پوشش سقف در ویلا، سقف شما در دستان ما، ایمن است. اگر به دنبال تقویت ظاهر و استحکام سقف خود هستید، ما انوع پوشش سقف مناسب را برای ویلا شما، داریم. یکی از رایج ترین پوشش سقف برای ویلا، سفال است. پوشش سقف سفالی برای ویلا،  ظرافت را با دوام ترکیب می کند و در عین حال بهره وری انرژی و مقاومت در برابر آتش را نیز،  فراهم می کند.  پوشش سقف سفالی، سالیان زیادی دوام می آورد و جذابیت ویلا شما را، افزایش می دهد. تیم ما در نصب و تعمیر پوشش سقف ویلا شما، متخصص است.  برای نصب یا تعمیر پوشش سقف ویلا،  همین امروز با تیم ما تماس بگیرید.

سایر خدمات مجموعه ما

  • نصب و تعمیر انواع پوشش سقف
  • خدمات سقف
  • نشتی یابی و تعمیرات
  • تعویض سقف
  • تعویض نورگیر
  • نصب نورگیرهای جدید
  • نصب و تعمیر ناودان

ما می توانیم، انواع پوشش سقف را برای ویلا شما، طراحی، اجرا و نصب کنیم. مجموعه ما، با ارائه بهترین کیفیت مواد و مقرون به صرفه ترین قیمت، آماده خدمت رسانی به مشتریان است. وقتی صحبت از ساخت سقف ویلا به میان می آید، ما متخصص هستیم. با مجموعه ما تماس بگیرید.