قیمت سقف شیبدار

سقف شیروانی فلزی
سقف شیروانی فلزی
می 15, 2023
ساخت خرپا با قوطی پروفیل
جولای 15, 2023

قیمت سقف شیبدار

سقف، یکی از کاربردی ترین جنبه های هر خانه ای است. سقف شیبدار، بیشتر در مناطقی که برف و باران زیاد است، محبوبیت بیشتری دارد. چنین طرح هایی باعث می شود که پوشش برف و آب باران روی سطح سقف، انباشته نشود. همچنین سقف های شیبدار، اشکال و ساختار داخلی متفاوتی دارند.

انواع سقف شیبدار

سقف تک شیب

سقف تک شیبدار یک سطح شیبدار است، که فقط در یک جهت زاویه دارد.

سقف شیبدار پروانه ای یا معکوس

این سقف که شبیه بال های پروانه است، از دو صفحه تشکیل شده است که به سمت پایین، متمایل شده اند.

سقف مایل

سقف شیبدار مایل با شیب تند، مانند بال غول پیکری است که بالای لبه بیرونی ساختمان، اوج می گیرد.

سقف هذلولی

به هر دو صورت منحنی می شود ، یک منحنی محدب حول یک محور و یک منحنی مقعر در اطراف دیگر.  کشش باعث می شود سقف طوری به نظر برسد که انگار از گوشه ای به گوشه دیگر کشیده شده است و  فرمی به ظاهر ارگانیک، ایجاد می کند.

سقف دندانه دار

سقف دندانه دار مجموعه ای از برآمدگی ها است که از یک پنجره شیشه ای عمودی تشکیل شده است که با سقف شیبدار برخورد می کند.

سقف شیروانی یا   A  شکل

سقف شیروانی، با دو ضلع مساوی با شیب یکسان در یک برآمدگی در امتداد مرکز سازه، است.

برای آماده سازی یک سقف شیبدار، عوامل مختلفی در قیمت آن، تاثیرگذار هستند زیاد است اما طبیعتاً همه نوع ساخت سقف شیبدار، یکسان نیستند و قیمت ها بر اساس نیاز شما، متغیر خواهد بود. به خاطر داشته باشید که عواملی مانند اندازه سقف شیبدار، نوع سقف، دسترسی و متریال، همگی بر قیمت سقف شما، تأثیر خواهند گذاشت.

برآورد قیمت سقف شیبدار بر اساس اندازه

اندازه سقف معمولاً برای تعیین قیمت سقف، استفاده می شود. با این حال، عامل مهمی مانند نوع روکش و آب بندی سقف، بر قیمت سقف شیبدار، تاثیر گذار است.

برآورد قیمت سقف شیبدار بر اساس مواد

مواد بام، یکی از عوامل اصلی موثر بر قیمت سقف شیبدار است. پیمانکاران از طیف وسیعی از مواد برای نصب سقف های شیبدار، استفاده می کنند و نصب برخی از آنها گران تر و زمان بیشتری لازم دارد. در نتیجه قیمت نهایی سقف شیبدار را افزایش می دهد.

انواع مواد استفاده شده در سقف شیبدار که در قیمت سقف تاثیر گذار هستند

قیر اصلاح شده

قیر اصلاح شده یک انتخاب اقتصادی و محبوب برای سقف های شیبدار است. مواد حرارتی مهر و موم شده شبیه آسفالت است و در برابر اشعه ماوراء بنفش و دماهای شدید مقاومت می کند.

 پلی اورتان

قیمت ساخت سقف شیبدار با  پلی اورتان، ارزان و آسان برای نصب است.  البته سقف های پلی اورتان نیاز به تعمیر و نگهداری منظم و تکه کاری، دارند.

فایبرگلاس

مانند بسیاری از مصالح سقف شیبدار، فایبرگلاس نیز گزینه مقرون به صرفه دیگری است. این ماده محبوب از قیمت مناسبی برخوردار است.

EPDM  لاستیکی

یکی از گران ترین مصالح سقف شیبدار است. این ماده بادوام به راحتی نصب می شود و در هر شرایط آب و هوایی مقاومت می کند. البته در مقابل قیمت بالایی که دارد، ارزش سرمایه گذاری آن، زیاد است.

سفال

از مواد اولیه خاک رس تشکیل شده که قدمت هزاران ساله دارد.

فلز موجدار

از مواد معروف سقف فلزی می توان به فولاد گالوانیزه، مس و آلومینیوم اشاره کرد.

چوب

از چوب سدر یا چوب قرمز که مقاوم در برابر آتش و گرما هستند، استفاده می شود.

آسفالت

دارای طول عمر زیادی هستند و برای هر نوع آب و هوایی مناسب هستند.

علاوه از این موارد، دستمزد نیروی کار، ایجاد ناودانی،  آب بندی سقف، نوع سقف شیبدار، مکان استفاده از سقف شیبدار، همگی عواملی هستند که در قیمت سقف، تاثیر می گذارد.

از سقف شیبدار می توان برای، سقف آلاچیق در باغ، سقف منزل، سقف شیروانی اتاق و سایر مکان ها استفاده کرد. اگر می خواهید مصالح سقفی با کمترین قیمت را داشته باشید، سقف آسفالتی معمولا بهترین گزینه شما است. سقف های آسفالتی بسیار بادوام و مقرون به صرفه هستند و با اکثر سازه های مسکونی به خوبی ست، می شوند. سقف های فلزی موجدار نیز می توانند گزینه های عالی برای سقف های مقرون به صرفه باشند. البته قیمت آنها، کمی گرانتر از مواد آسفالتی هستند، اما اگر بودجه لازم را داشته باشید، اغلب ارزش قیمت بیشتر را، دارد. استخدام یک شرکت حرفه ای سقف سازی یا پیمانکار برای اجرا و نصب سقف شیبدار شما، بسیار مهم است.  برخی مواد مورد استفاده برای سقف شیبدار،  اغلب سنگین هستند و باید با میخ، پیچ و درزگیر در جای خود محکم شوند. بسته به نوع ماده ای که برای سقف خود استفاده می کنید، نصاب ممکن است نیاز به اعمال چندین نوع پوشش یا درزگیر داشته باشد.

مجموعه ما، آماده هر گونه قرارداد برای استخدام نصاب سقف شیبدار است. با قرارداد در این مجموعه، می توانید در قیمت و هزینه های خود، صرفه جویی کند. ما، مقرون به صرفه ترین قیمت همراه با کار با کیفیت بالا را به شما ارائه می دهیم. تیم کارشناسان ما می توانند برآورد مناسبی برای تعمیر سقف یا ساخت سقف شیبدار، به شما ارائه دهند و به شما در قیمت سقف، کمک کنند.  تیم متخصصان ماهر ما، بهترین دانش و تخصص خود را در زمینه سقف های شیبدار ارائه می دهند. چه بخواهید تعمیر ساده سقف، تعویض کامل سقف یا نصب سقف جدید در ملک مسکونی خود را داشته باشید، با ما تماس بگیرید.