سقف شیروانی فلزی

سوله صنعتی
سوله صنعتی
آوریل 10, 2022
ساندویچ پانل
ساندویچ پانل
آوریل 10, 2022

سقف شیروانی فلزی

سقف شیروانی فلزی در گذشته دچار تغییراتی زیادی گردیده است و امروزه استفاده های زیادی برای نمای خانه های مجلل می باشد. سقف شیروانی فلزی دارای دوام زیادی می باشد و نیتاز به نگهداری و یا تعمیر نیز نمی باشد. سقف شیروانی فلزی با توجعه به فلزی که در ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد بین 40 تا 80 سال ممکن است ماندگاری داشته باشد.

سقف شیروانی فلزی به دلبیل داشتن ساختاری که دارد در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند. در مناطق کویری که دچار طوفان های سنگین می شوند استفاده از یک سقف مناسب برای این منظور کاملا ضروری می باشد که استفاده از سقف شیروانی فلزی باعث شده تا خیال افراد از ایمنی سقف در این مناطق تا حد زیادی راحت باشد.

در مناطق شمالی کشور که باران و برف زیاد می بارد استفاده از سقف شیروانی فلزی باعث می شود که افراد دیگر خیالشان داز بابت سقف ساختمانشان راحت باشد. که استفاده از سقف شیروانی فلزی باعث می شود از صدمات وارده ساختمان جلوگیری شود. سقف شیروانی فلزی دارای 3 مدل تک بر و چهار بر و یا چند بر می باشد که تفاوت آنها در مسیرهای آن می باشد که بهم پیوسته بوده و به صورت پنل نیز مکی باشند.

جالب است بدانید هر چه تعداد برهای یک سقف شیروانی فلزی بیشتر باشد به طبع هزینه بیشتری برای آن صرف شده است بنابراین می توان نتیجه گرفت پانل هایی که شیب ملایم دارند قیمت بالاتری دارند.

سقف شیروانی فلزی تک بر از نظر قیمت دارای قیمت پایین تری است و برای اجرا به نیروی کاری کمتری نیاز دارد و سبک نیز می باشد. در این نوع سقف فلزی آب باران جمع نمی شود در نتیجه پانل عمر بیشتری در این مدل دارد.

در اجرای سقف شیروانی فلزی می توان از ورق گالوانیزه نیز استفاده کرد زیرا این نوع ورق دارای طول عمر بالایی می باشد وباعث می شود دوام سقف فلزی بالا برود. در هنگام استفاده از سقف های فلزی باید به محیط جغرافیایی مکانی که می خواهید سقف نصب شود دقت کنید و بسته به محیط مورد نظر مصالح و فلز مورد نظر را تهیه کنید.

موادی که هنگام نصب سقف فلزی استفاده می شود باید به گونه ای باشند که در برابر ضربه و یا فشار از خود مقاومت زیادی نشان دهند. در این مرکز بهترین نوع این محصول با مواد اولیه درجه یک و باکیفیت تولید و روانه بازار مورد تقاضا می گردد.