قیمت اجرای ساندویچ پانل

آردواز درب حیاط
آردواز درب حیاط
ژوئن 17, 2021
ساخت سردرب ویلا
ساخت سردرب ویلا
ژوئن 17, 2021

قیمت اجرای ساندویچ پانل

همواره به یاد داشته باشید که قیمت نصب و اجرای ساندویچ پانل متفاوت از قیمت ساندویچ پانل می باشد و قیمت اجرای ساندویچ پانل به صورت جداگانه توسط نصابان تعیین خواهد شد . نصابان نیز با توجه به شرایطی مانند مساحت سازه و پروژه، نوع سقف که آیا سقف شیبدار است و یا به صورت صاف و مسطح اجرا خواهد شد ، فلاشینگ ها و تعداد آبرو، نوع و ضخامت ساندویچ پانل ها، نوع طراحی ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری برای متصل شدن به پانل دیگر و… به تعیین قیمت اجرای ساندویچ پانل می پردازند .

چگونه قیمت اجرای ساندویچ پانل را کاهش دهیم؟

برای کاهش در قیمت اجرای ساندویچ پانل روش های زیادی وجود دارد. مثلا می توانید در نصب ساندویچ پانل مورد نظر به جای به کاربردن ورق های فلزی در دو طرف ،تنها در یک طرف از ورقه فلز استفاده کنید. با این کار قطر ساندویچ پانل تان کاهش خواهد یافت که همین امر موجب می شود قیمت اجرای ساندویچ پانل کمتر شود .

قیمت اجرای ساندویچ پانل در تهران

قیمت اجرای ساندویچ پانل معمولا بسته به نوع سازه و همچنین طریقه زیرسازی محل نصب می تواند متفاوت باشد . اصولا ارتفاع ساندویچ پانل و از همه مهمتر شرایط محیطی محل نصب سازه می تواند بر روی قیمت انواع ساندویچ پانل نقش موثری را ایفا کند، البته به طور حتم قیمت ساندویچ پانل دیواری با قیمت فروش و نصب ساندویچ پانل های سقفی و سردخانه ای تفاوت آشکاری خواهد داشت؛ زیرا قیمت نصب و اجرای فلاشینگ به همراه انجام گاتر قیمت نصب و اجرای ساندویچ پانل در تهران در هر یک از ساندویچ پانل ها به صورت جداگانه محاسبه می شود. اگر چه قیمت اصلی ساندویچ پانل بر اساس متر مربع تعیین شده است و قیمت فلاشینگ و گاتر با توجه به واحد متر طول محاسبه می شود .