سقف شیبدار شینگل

طراحی و اجرای سقف شیروانی
طراحی و اجرای شیروانی
فوریه 26, 2020
سقف شیبدار شیروانی
سقف شیبدار شیروانی
فوریه 26, 2020

سقف شیبدار شینگل

سقف شیبدار شینگل یکی از لوکس ترین و پرکاربرد ترین متریال در پوشش سقف های شیبدار میباشد که قدمت آن به هزاران سال پیش میرسد.امروزه سقف شیبدار شینگل با دارا بودن وزن کم نسبت به سطح پوشش دهی در کنار زیبایی و تنوع رنگ و مدل تمام خواسته های مشتریان خود را برآورده نموده.

سقف شیبدار شینگل

سقف شیبدار شینگل به دلیل داشتن لایه های اصلی از جنس قیـر فرآوری شده (Bitumen) علاوه بر ماندگاری و انعطاف پذیری بالا، بواسطه یکپارچه شدن پس از نصب سقف شیبدار شینگل در برابر وزش تند بادها و نشت آب ازخود مقاومت خوبی نشان میدهد. همچنین گرانول های طبیعی استفاده شده روی این نوع پوشش محافظت محصول در برابر تغییر رنگ و آسیب دیدگی فیزیکی لایه اصلی سقف شیبدار شینگل را تضمین مینماید.

در اجرای سقف شیبدار شینگل از تخته OSB استفاده میشود این متریال یکی از مزایای سقف شینگل میباشد بدین دلیل که هم به عنوان عایق مناسبی جهت گرما ،سرما و صدا و همچنین باعث افزایش قدرت سطح سقف شده و سقف شیبدار شینگل از ماندگاری بالایی برخوردار میباشد. به این دلیل اجرای سقف شیبدار شینگل یک روش عالی جهت پوشش سقف گنبدی میباشد.

در رنگ پردازی شینگل بر خلاف دیگر متریال ها از گرانول های سنگی خودرنگ استفاده شده که این امر باعث میگردد رنگ سقف شیبدار شینگل در طول مدت زمان و با تابش نور خورشید تغییر نکند ودارای ثبات رنگی باشد.

سقف شیبدار شینگل بر خلاف دیگر سقف های شیبدار نظیر آردواز نیاز به رنگ کاری و مرمت سالانه ندارد.