آردواز درب حیاط

ساخت آلاچیق ارزان
ساخت آلاچیق ارزان
ژوئن 17, 2021
قیمت اجرای ساندویچ پانل
قیمت اجرای ساندویچ پانل
ژوئن 17, 2021

آردواز درب حیاط

ورق های آردواز درب حیاط به شکل پله ای با شیب های گوناگون در نمای اصلی ساختمان به کار میرود و جاهای دیگر ساختمان بکار میرود.آردواز درب حیاط رنگ شده نیست ورنگی مانند بتن را دارد و قابلیت رنگ پذیری دارد. آردواز درب حیاط به سه نوع اجرای نمای دورکار، لمبه زیرکار و پوشش سقف شیبدار می باشند. برای اجرای نمای دورکار آردواز درب حیاط از ورق های روغنی با ضخامت 9/0 میلیمتر و با اتصالات قطعات ازطریق جوش دادن استفاده می گردد. درمورد لمبه یا دامپای زیرکار از چوب، PVC، ورق های طلقی، آلومینیوم، گالوانیزه و یا ورق روغنی باضخامت 5/0 یا 6/0 میلیمتر ازطریق جوشکاری اتصالات استفاده می شود. درباره آردواز درب حیاط تنوع بیشتری وجود دارد. ازجهت طرح ها، دوشیب، چهارشیب، طرح چینی یا طرح کتابی است.

متریال مورد استفاده در آردواز درب حیاط

ورق طرح سفال، ورق پرچین، تایل طرح چروک، طرح سنگ ریزه دار گالوالیوم، سفال و یا آردواز 30*60، شینگل و آندو . متریال های مورد استفاده در آردواز درب حیاط از لحاظ قیمت مواد اولیه و اتصالات مربوطه با یکدیگر تفاوت دارند و این اشتباه نباید صورت گیرد که قیمت یک نوع را محاسبه نمائیم و براساس آن در دیگر انواع و طرح ها تعمیم دهیم، برای استعلام قیمت آردواز درب حیاط با پوشش سقف کاوه تماس بگیرید . طراحی، اجرا و نصب آردواز درب حیاط ، در گروه پوشش سقف کاوه توسط تیمی مجرب اجرا می شود . به یاد داشته باشید قبل اجرا و نصب آردواز درب حیاط حتما نمونه کارها را ببینید تا از انجام این عملیات مطمئن شوید .

در مورد شکل سفال های آردواز درب حیاط بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که با طراحی نمای خارجی خانه شما در هارمونی کامل باشد. برای مثال اگر خانه یا ویلای شما از طراحی باشکوه کلاسیک بهره می برد باید از مدل پوشش های استفاده کنید که با این نمای باشکوه خانه را کامل کنند که این کار عمدتا توسط پوشش های سرامیکی یا بتنی به بهترین شکل ممکن انجام می شود. طرح اینگونه آردواز درب حیاط کاملا با طرح مدل های مدرن و امروزی متفاوت است که قطعا به خانه هایی با نمای کلاسیک نخواهد آمد. آردواز درب حیاط در هر سبکی مدل های بسیار متنوعی دارد که در این زمینه می توانید با توجه به سلیقه تان آزادنه عمل کنید و هر مورد که می پسندید انتخاب کنید.

کیفیت آردواز درب حیاط

قیمت آردواز درب حیاط بسیار اهمیت دارد ولی همه چیز نیست. کیفیت آردواز درب حیاط از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. شاخص های گوناگونی را برای آردواز درب حیاط می توان مد نظر قرار داد : جنس ، رنگ ، آب بندی ، طراحی ، مقاومت رطوبتی و الکتریکی و . . . . اما در نهایت این شما هستید که بایستی مشخص کنید شاخص کیفیت شما برای آردواز درب حیاط چیست.