سقف پرچین شیروانی

اجرای سقف سوله
اجرای سقف سوله
دسامبر 17, 2021
آردواز شیروانی و فلزی
آردواز شیروانی و فلزی
ژانویه 13, 2022

سقف پرچین شیروانی

یکی از لاکچری ترین و شیک ترین سقف هایی که امروزه برای ویلا ها و همچنین منازل استفاده می‌کنند سقف های پرچین شیروانی است. سقف پرچین شیروانی دارای انواع مختلفی می باشد که در طرح ها و رنگ های متنوع، نوع پرچین انتخاب شده و مورد استفاده برای شیروانی قرار می گیرد. سقف های پرچین شیروانی که ایده آن از کشورهای چین و ژاپن گرفته شده است توانسته محبوبیت بالایی در بین هموطنان عزیز ما برای اجرای سقف های ویلایی پیدا کند. سقف های پرچین شیروانی علاوه بر زیبایی دارای کیفیت و گردش انرژی بسیار بالایی در داخل خانه هستند که به شما این امکان را می دهد خانه متفاوت و ویلایی متفاوت نسبت به سایر افراد داشته باشید. پس اگر به دنبال متفاوت بودن و خاص بودن هستید سقف پرچین شیروانی می تواند مناسب ترین گزینه برای سقف ویلایی شما باشد.

سقف های پرچین شیروانی را که لایه‌های پرچین آن شیب سقف را تعیین می‌کند دارای دو نوع فلزی و سفالی می باشد، که نوع فلزی کیفیت قابل قبول تر و ماندگاری بیشتری نسبت به نوع سفالی آن دارد اما زیبایی و جلوه پرچین های سفالی بسیار بیشتر از پرچین های فلزی است که انتخاب هر کدام بر عهده مشتری بوده و می تواند نوع پرچین را برای اجرای سقف پرچین شیروانی و همچنین رنگ آن را انتخاب نماید. نداشتن محدودیت انتخاب رنگ و طرح در سقف های پرچین شیروانی این سقف ها را به محبوب ترین نوع سقف های شیروانی تبدیل کرده است که می‌تواند به خوبی در فصول سرد سال مانند بارش برف و باران دوام آورده و دیگر نیازی به لایروبی برف و یا نگران بودن بابت ایزوگام های سقفی وجود نداشته باشد.

سقف پرچین شیروانی یک انتخاب متفاوت و خاص است که می تواند شما را نسبت به دیگران متمایز نشان دهد. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به معماری های خاص از جمله معماری های قدیمی چین علاقه مند هستید با انجام سقف های پرچین شیروانی می توانید الهام بخش این نوع معماری خاص در منزل و ویلای خود باشید. پوشش سقف کاوه دارای متخصصان و فنی کاران ماهر در زمینه انواع پوشش های سقفی و سر درب های پرچین است که بهترین و خاص ترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. شما نیز می توانید جهت مشاوره و اطلاع از قیمت های انواع سقف های پرچین با شماره های موجود در سایت تماس گرفته تا مشاوران ما در پوشش سقف کاوه شما عزیزان را به خوبی در راهنمایی نمایند. پوشش سقف کاوه نماد کیفیت و اعتبار است.