نما و لمبه

نصب آردواز
نصب آردواز
فوریه 26, 2020
نما و لمبه فلزی و سفال
نما و لمبه فلزی و سفال
فوریه 26, 2020

نما و لمبه

طرح نما ، زیرکوب ( لمبه ) برای پر کردن فضا های خالی در حاشیه سوله هاو یا در ویلا ها مورد استفاده قرار میگیرد،ضمنا طول فرم شده لمبه به طـول دلخواه میباشد ،قابل ذکر است دستـگاه فـوق را میتوان با اطمینان اشاره کرد که یکی از استاندارد ترین فرم دهنده ها دررول فرمینگ لمبه است.

فلاشینگ نما ابزاری است که اغلب جهت آببندی نما و لمبه ساختمان و پنهان نمودن سازه شیروانی به کار می رود. این ابزار با توجه به اهداف طراح، طرح و پروفیل فلاشینگ نما و لمبه و وظیفه و عملکرد نما و لمبه از انواع مختلفی از ورق های روغنی ، سیاه ، گالوانیزه و گالوانیزه رنگی در ضخامت های دلخواه قابل تولید است.
فلاشینگ نما و لمبه را می توان به دو دسته کلی فلاشینگ نمای شیروانی و فلاشینگ پنجره و بر روی دیوار (قرنیز) تقسیم بندی نمود.
برای استفاده از فلاشینگ در سقف های شیروانی معمولا این ابزار بر روی آخرین پروفیل سازه شیروانی جوش ( یا پرچ) شده و در زیر ورق های شیروانی قرار می گیرد.
معمولا نمای شیروانی بر روی آخرین پروفیل جوش شده و ورق های شیروانی بر روی نما و لمبه قرار می گیرد. نما و لمبه شیروانی در طرح های متنوعی قابل تولید و عرضه می باشد. با توجه به نوع خرپا و سازه نما و لمبه و ارتفاع مفیدی که از نمای شیروانی انتظار می رود و همچنین با توجه به نوع نما و لمبه از سایزها و طرح های متنوع می توان استفاده نمود.