سر درب پرچین

قیمت تعمیر سقف شیروانی
قیمت تعمیر سقف شیروانی
نوامبر 17, 2021
اجرای سر درب ویلا
اجرای سر درب ویلا
دسامبر 17, 2021

سر درب پرچین

در خانه های ویلایی و یا در باغ ها و در کل خانه هایی که درب های بزرگی دارند داشتن یک سر درب زیبا می‌تواند بر زیبایی حیاط باغ و ویلا بیفزاید. سر درب پرچین علاوه بر زیبایی کاربرد های زیادی دارد و می توان در فصول گرم سال برای جلوگیری از مزاحمت نور آفتاب و در فصول سرد سال برای حفظ درب، در مقابله باد و برف و باران از سر درب پرچین استفاده کرد. سر درب ها انواع مختلفی دارند که از پر کاربرد ترین و بهترین نوع سر درب می‌توان به سر درب پرچین اشاره کرد. سر درب پرچین به صورت لایه لایه دارای سقفی مورب است که به خوبی در مقابل برف و باران مقاوم می باشد. جنس پرچین ها می تواند سفالی و یا آهنی باشد که معمولاً برای دوام بیشتر از نوع آهنی آن استفاده می کنند.

سر درب های پرچین دارای جنس های فوق العاده و بسیار درجه یک ای هستند که می‌توان در فصول گرم و فصول سرد از این سر درب های باکیفیت استفاده کرد. یکی از عواملی که این پرچین ها را محبوب ساخته است داشتن ترکیب رنگ های بسیار متنوع است که می توان بر اساس هر سلیقه از نوع ترکیب رنگ خاص آن استفاده کرد. رنگ های مختلف در پرچین هایی که در سر درب ها مورد استفاده قرار می گیرند، این خوبی و حسن را دارد که می‌توان با توجه به نمای خانه نوع پرچین را انتخاب و بر زیبایی محیط ویلایی خانه افزود. ناگفته نماند که کیفیت رنگ های مورد استفاده در سر درب های پرچین بسیار با دوام و از جنس رنگ های کوره ای است که تا مدت زیادی دوام آورده و با آفتاب و یا برف و باران تغییر رنگ نمی دهند و از این باور خیال شما را راحت کرده و از صرف هزینه های اضافی در آینده جهت رنگ کاری پرچین نجات پیدا خواهید کرد.

پوشش سقف کاوه دارای چندین سال تجربه و مهارت در زمینه نصب، راه اندازی و طراحی انواع سر درب های پرچین، این افتخار را دارد که چندین سال تجربه و مهارت خود را در اختیار هموطنان عزیز خود قرار داده و با ارائه انواع محصولات با کیفیت در زمینه سر درب و پرچین و نماهای زیبای خانه رضایت شما عزیزان را جلب نموده است. پوشش سقف کاوه دارای متخصصان و فنی کاران ماهر در زمینه انواع پوشش های سقفی و سر درب های پرچین است که بهترین و خاص ترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. شما نیز می توانید جهت مشاوره و اطلاع از قیمت های انواع سقف های پرچین با شماره های موجود در سایت تماس گرفته تا مشاوران ما در پوشش سقف کاوه شما عزیزان را به خوبی در راهنمایی نمایند. پوشش سقف کاوه نماد کیفیت و اعتبار است.