ساخت خرپا با قوطی پروفیل

قیمت سقف شیبدار
قیمت سقف شیبدار
می 15, 2023
قیمت اجرای سقف شیبدار
قیمت اجرای سقف شیبدار
جولای 15, 2023

ساخت خرپا با قوطی پروفیل

ساخت خرپا با قوطی پروفیل از جمله روش هایی است که با استفاده از آن می توان سوله های بزرگ را راه اندازی کرد. استفاده از خرپا سبب می شود تا در هزینه ها صرفه جویی زیادی گردد. خرپا با قوطی پروفیل به صورت مفصلی به یکدیگر متصل شده اند و وقتی در کنار هم قرار می گیرند مجموعه ای از مثلث ها را تشکیل می دهند.

ساخت خرپا به طور معمول با استفاده از قوطی پروفیل انجام می شود که نوع چوبی آن نیز رایج است. ساخت خرپا با قوطی پروفیل بیشتر در پروژه های ساختمانی مرسوم بوده که دلیل استفاده از آن این است که سبب افزایش استحکام سازه می گردد. همان طور که از نام خرپا مشخص است به دلیل اینکه در ساخت آن از قوطی پروفیل بصورت تو خالی استفاده می کنند وزن سازه کاهش پیدا می کند و به دلیل نبود آهن در ساخت آن دارای قیمت مناسبی می باشد. به دلیل وجود پروفیل در ساخت خرپا نباید ضخامت آن از ۴ میلی متر کمتر باشد پس لازم است در ساخت آن از قوطی صنعتی استفاده کرد. از نظر فاصله نیز باید خرپا به گونه ای باشد که بتواند بار مرده و بار زنده را تحمل کند بدون اینکه به آن آسیبی وارد گردد.

لازم به ذکر است که به ساخت خرپا با قوطی پروفیل سازه سبک می گویند و با توجه به اینکه قیمت پروفیل افزایش پیدا کرده است اما همچنان قیمت خرپا با قوطی پروفیل از تیرورق کمتر است و افراد زیادی می توانند آن را خریداری کنند. ساخت خرپا با قوطی پروفیل کاربردهای زیادی دارد که می توان از آن در ساخت ساختمان های بلند، پل سازی و ساختمان های مسکونی بلند استفاده می کنند. در ساخت خرپا با قوطی پروفیل می توان در صنایع مختلفی استفاده کرد که در اینجا به ذکر چند مورد از این صنایع اشاره می کنیم تا بتوانید با آن بیشتر آشنا شوید.

استفاده از خرپا با قوطی پروفیل

• کارگاه صنعتی و کارخانه
• پارکینگ
• انبار
• آشیانه هواپیما
• اسکان اضطراری
• سالن ورزشی
• سالن همایش و آموزشی
• کمپ نظامی
• حمل و نقل دریایی
• استخر و اماکن تفریحی
• تعمیرگاه
• نمایشگاه

ساخت خرپا با قوطی پروفیل دارای مراحل مختلفی است که در لازم میبینیم در این قسمت برای شما توضیحاتی ارائه دهیم تا با آن بیشتر آشنا شوید. برای ساخت خرپا با قوطی پروفیل انتخاب نوع مقطع فولادی مناسب است که برای سقف با استفاده از خرپا با پروفیل مقطع ۶ *۶ مناسب است. در مرحله بعد باید به فاصله ها و شیب نیز توجه کرد که برای داشتن عملکرد مناسب بهتر است نسبت دهانه به عمق خرپا باید بین ۱۰ تا ۱۵ باشد.

در ساخت خرپا با قوطی پروفیل برای اتصال اجزا به یکدیگر بهتر است از پیچ و مهره استفاده گردد زیرا استفاده از جوشکاری برای اتصال سازه ها به یکدیگر سبب می شود که خرپا ضعیف شود و تحمل فشارها را نداشته باشد. بعد از ساخت خرپا با قوطی پروفیل بهتر است برای حفظ جانبی آن از قوطی یا پروفیل پرلین به صورت ضربدری استفاده کرد. ساخت خرپا با استفاده از قوطی پروفیل دارای مزایای زیادی است که در اینجا به ذکر چند مورد از آن اشاره می کنیم.

مزایای ساخت خرپا با قوطی پروفیل

• ساخت خرپا با قوطی ساده بوده و سرعت انجام آن بیشتر است.
• با استفاده از این خرپا می توان پل ها و سازه هایی که طولانی هستند را ساخت.
• خرپایی که با قوطی ساخته می شود دارای مقاومت بیشتری در برابر زلزله می باشد.
• با توجه به اینکه ساخت خرپا با قوطی پروفیل به صورت مثلثی است بار به صورت یکنواخت توزیع می شود.
• برای ساخت خرپا با قوطی پروفیل نیاز به تجهیزات زیادی نمی باشد و از نظر هزینه در مقایسه با دیگر خرپاها دارای قیمت مناسب تری می باشد.
با توجه به مزایایی که ساخت خرپا دارد، ممکن است دارای معایبی نیز باشد که سعی می کنیم به معایب آن که زیاد هم نیستند اشاره ای کنیم.

معایب ساخت خرپا با قوطی پروفیل

• به دلیل اینکه خرپا با قوطی پروفیل ساخته می شود به دقت بالایی نیاز است.
• داخل قوطی پروفیل را نمی توان در برابر زنگ زدگی مقاوم کرد به همین دلیل نمی توان از آن در مناطق مرطوب استفاده کرد.
• ساخت خرپا با قوطی پروفیل فضای زیادی را در برمی گیرد به همین دلیل در سازه های کوچک نمی توان از آن استفاده کرد.

سوالی که ممکن است در اینجا برای شما پیش بیاید در مورد قیمت خرپا با قوطی پروفیل باشد که این قیمت با توجه به نوع و کیفیت مصالح سازنده آن متغیر می باشد. ساخت خرپا با اسنفاده از قوطی پروفیل سبب می شود که ساختمان استحکام بالایی داشته باشد و بتواند وزن بیشتری را تحمل کند. برای اطلاع از قیمت به روز این محصول می توانید با مشاوران در این مرکز ارتباط بگیرید تا شما را هر چه بهتر و بیشتر راهنمایی کنند.

در این مرکز کلیه سفارش های مشتریان عزیز به موقع ثبت می شود و باکیفیت و قیمت مناسب در اختیار آنها قرار داده می شود. این مرکز یکی از مراکز باسابقه در زمینه فروش محصولات ساختمانی است که توانسته با ارائه خدمات درجه یک مشتریان راضی زیادی را داشته باشد. خرپا دارای مدل های مختلفی مانند ساده، دو بعدی، چندگانه،پرات و کی می باشد که هر کدام با توجه به ویژگی هایی که دارد کاربرد آن متفاوت می باشد.

خرید در این مرکز به صورت حضوری و غیرحضوری انجام می شود که مشتریان گرامی می توانند در هر شهری از کشور هستند محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب انتخاب کنید. باتوجه به اینکه این محصول بخش جدایی ناپذیر در معماری ساختمان های مدرن می باشد به همین دلیل تولید و استفاده از آن روز به روز در حال گسترش است. طبیعی است به دلیل استفاده گسترده از این محصول تولید کنندگان با استفاده از مواد درجه یک و باکیفیت آن را تولید می نمایند به همین دلیل می توان تا سال ها از آن باخیال راحت استفاده کرد.

به دلیل استقبال گسترده شما عزیزان از خرید این محصول مدیریت مجموعه در نظر دارد که محصولات خود را با تخفیفات مناسب به خریداران عرضه کند تا بتوانند رضایت آنها را جلب نماید. در بسیاری از مناطق زلزله خیز استفاده از این محصول طبیعتا بیشتر است زیرا به دلیل ساختاری که دارد می توان از آن استفاده کرد تا از ایحاد خسارت های مالی و جانی جلوگیری کرد. برخی از این خرپاها را نمی توان در مناطق مرطوب و نمناک نیز استفاده کرد زیرا سبب می شود دچار پوسیدگی و زنگ زدگی شود و به این صورت سبب ایجاد خسارت نیز گردد.

کارشناسان ما در این مجموعه بهترین نوع این محصول را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید. اگر قصد خرید این محصول باکیفیت را از مجموعه ما دارید بهتر است سفارش خود را در این مرکز ثبت نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی گردد. این مرکز اعتماد مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است تا به وسیله آن بتواند آنها را مشتری دائمی خود گرداند. همین حالا سفارش خود را در مجموعه ما ثبت نمایید تا کارشناسان ما با شما ارتباط بگیرند و تجربه خرید عالی را در این مجموعه داشته باشید.