ساخت و نصب خرپا

ساندویچ پانل
ساندویچ پانل
آوریل 10, 2022
آردواز پیشانی ساختمان
آردواز پیشانی ساختمان
آوریل 10, 2022

ساخت و نصب خرپا

خرپا یکی از سازه های مهم در صنعت ساختمان سازی می باشد که دارای اشکال مختلفی مانند مثلث است. ساخت و نصب خرپا به گونه ای است که به آن نیروی محدودی وارد می گردد. می توان گفت ساخت و نصب خرپا به صورت مثلث به هم پیوسته است که وظیفه آن کنترل تنش و توزیع یکنواخت وزن بر روی یک ساختمان است.

با ساخت و نصب خرپا در انواع مختلف کاربردهای آن به مرور در صنعت ساختمان سازی افزایش پیدا کرد. یکی از مزایای استفاده از ساخت و نصب خرپا این است که می توان از آن برای پوشاندن دهانه های بزرگ استفاده کرد. در سیستم هایی که ساخت و نصب خرپا وجود دارد از نیروی کمتری استفاده شده و همچنین مواد کمتری نیز در تهیه آن به‌کار برده می شود.

همان طور که گفته شد در ساخت و نصب خرپا از سازه های مثلثی شکل استفاده می شود که تمامی اعضا این مثلث با استفاده از گره به یکدیگر متصل می شوند. گره هایی که در ساخت و نصب خرپا استفاده می شود به صورت لولا، سفت و سخت و یا نیمه سفت و سخت تولید می گردند. گره هایی که در ساخت و نصب خرپا استفاده می شود توانایی تحمل بارهای وارد شده را دارد.

ساخت و نصب خرپا و استفاده از آن در ساختمان ها دارای ویژگی هایی که برای آشنایی شما عزیزان به ذکر چند مئورد از آن اشاره می کنیم تا بتوانید اطلاعات بیشتری را در زمینه ساخت و نصب خرپا کسب کنید. ساخت و نصب خرپا وزنی که به اسکلت ساختمان وارد می شود را به حداقل می رساند و باعث می شود عمر ساختمان افزایش پیدا کند.

ساخت و نصب خرپا باعث می شود انحراف و خمش سازه کاهش پیدا کند. همچنین این محصول می تواند بارهای سنگین را نیز پشتیبانی کند. خرپا به صورت فلزی و مسطح و فضایی و مرکب توسط تولید کنندگان تولید می گردد که می توانید با توجه به نیاز و کاربردش هر کدام از آنها را که می خواهید خریداری کنید.

برای ساختمان های مرتفع بهترین گزینه استفاده از خرپا می باشد و همچنین حمل و جابجایی آسانی نیز دارد. همچنین نصب و اجرای خرپا بسیار راحت است و نیاز به نیروی کاری کمی نیز می باشد. شما می توانید برای تهیه این محصول با مشاوران فروش ما ارتباط بگیرید و این محصول را با قیمت مناسب از آنها بخواهید. همین حالا سفارش خود را تثبت کنید.