پوشش سقف سوله

سقف شیبدار دوطرفه
سقف شیبدار دوطرفه
ژوئن 17, 2021
ساخت آلاچیق ارزان
ساخت آلاچیق ارزان
ژوئن 17, 2021

پوشش سقف سوله

پوشش سقف سوله شما خط اصلی دفاع در برابر آب و هوای بد – به ویژه رطوبت است. تمام محصولات زیر رطوبت را دفع می کنند. با این حال ، شرایط دیگر مخصوص مناطق شما مانند دما ، نور خورشید و باد باید تعیین کند که شما از کدام نوع مواد سقف برای پوشش سقف سوله استفاده می کنید.

توانایی کلی مواد پوشش سقف سوله در نشت آب ، نگرانی اصلی شماست. نقاط اصلی ورودی برای نشت در یک سقف درزهای مواد سقف و سوراخ های میخ یا پیچ است. پوشش سقف سوله زیبا همراه با یک سایدینگ شیک و چند پنجره – نه تنها جذابیت زیبایی را افزایش می دهد بلکه به صاحبان آینده املاک شما فرصتی می دهد تا برای استفاده های مختلف سوله را مقاوم سازی کنند. پوشش سقف سوله همچنین به عنوان یک سقف شیب دار ، یک سقف خمیده یا یک سقف مسطح زاویه دار شناخته شده است. همچنین به آن سقف مونو پیک گفته می شود. با وجود بسیاری از نام های مختلف در اطراف ، اشتباه گرفتن بسیار آسان است.اما اصطلاح واقعی این طراحی سقف ریخته شده است. و همین که بدانید چگونه آن را تشخیص دهید ، هرگز آن چیز کوچک را فراموش نخواهید کرد. این یک سقف ساده و مورب است. به طور دقیق ، سقف جعبه ریخته شده یک سقف منفرد است که از یک زاویه شیب دارد.

به طور سنتی ، از طرح پوشش سقف سوله برای پوشش اضافی منازل ، سوله ها و ایوان ها استفاده می شده است. با این وجود در سال های اخیر از طراحی پوشش سقف سوله مدرن تری از خانه استفاده شده است. طرح شیب دار پوشش سقف سوله برای هر خانه ای به سبک مدرن یک جلوی چشم نواز است. این یکی از طرحی است که همه بلافاصله متوجه آن می شوند. هنگام پوشاندن کل خانه ها کاملاً برجسته و عالی به نظر می رسد.

ویژگی پوشش سقف سوله

یکی دیگر از ویژگی های جالب پوشش سقف سوله این است که می توانید با طراحی خلاق شوید. برای تأکید بر شیب می توان پوشش سقف سوله ای نصب کرد و از آن برای پوشاندن خانه ای از راست به چپ استفاده کرد. این بدین معناست که نمای جلوی خانه مستقیماً تا شیب سقف بالا می رود ، در حالی که پوشش سقف سوله خود خانه را از پهلو می پوشاند تا زاویه دیدی ایجاد کند.

همچنین می توانید برای پوشاندن خانه از جلو به عقب پوشش سقف سوله ای بسازید ، در حالی که نقطه پایین شیب بالای درب ورودی قرار دارد و به سمت عقب خانه زاویه دار است. برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد می توانید پوشش سقف سوله ای را به هر جهت روی خانه قرار دهید و این یک تفریح ​​جالب است. اگر سقف ریخته شده با مواد خوب ساخته شده باشد ، این یک طراحی بسیار طولانی است. اما قبل از اینکه فکر کنید این یک سقف کاملا عالی است ، پوشش سقف سوله اشکالاتی دارد. در مناطقی که باد شدید دارد ، این سقف عملی ترین انتخاب نیست. بسته به اینکه باد از کدام جهت می آید ، تمام شدت باد به خانه وارد می شود.

در حالی که تعمیر پوشش سقف سوله کاملاً ساده است ، تعمیر کف سوله دشوارتر است – اما هنوز هم به عنوان یک پروژه امکان پذیر است. یک کف سوله ترک خورده یا آسیب دیده می تواند استفاده از سوله را دشوارتر کند و حتی می تواند آفات را به داخل آن وارد کند. برای تعمیر پوشش سقف سوله با ما تماس بگیرید .