ساخت سردرب ویلا

قیمت اجرای ساندویچ پانل
قیمت اجرای ساندویچ پانل
ژوئن 17, 2021
تعمیر سقف سوله
تعمیر سقف سوله
ژوئن 17, 2021

ساخت سردرب ویلا

ساخت سردرب ویلا در انواع اشکال و طراحی های گوناگون بر اساس نقشه محل ارائه می گردند. زیبایی ، آب بندی صد در صد ، طول عمر طولانی و هزینه مناسب ، ساخت سردرب ویلا را بسیار کاربردی می نماید.

مزایای نصب و ساخت سردرب ویلا

نصب و ساخت سردرب ویلا یا در ورودی و درب پارکینگ میتواند از نفوذ بارندگی ها ایجاد پوسیدگی و رنگ پریدگی درب جلوگیری کند و از درب ورودی محافظت کند . ساخت سردرب ویلا بجز حفظ درب ، ساختمان را از نمای ظاهری بسیار شیک و زیبایی برخوردار میکند و علاوه بر قشنگی یک نوع حفاظ برای ورود از بالای درب می‌باشد . سردرب ها با انواع متریالهای مختلف اجرا می‌شود از این رو داشتن مشاوری کاربلد و آگاه قبل از ساخت سردرب ویلا ضروریست به همین دلیل همکاران ما در پوشش سقف کاوه آماده ارائه مشاوره رایگان میباشند .

ضریب امنیتی سقف های شیب دار

از همه مهم تر بالا بودن ضریب امنیتی ساخت سردرب ویلا می باشد چرا که این سردرب ها در حوادث طبیعی و غیر مترقبه مانند زلزله و آتش دارای استحکام بالایی هستند و در چنین شرایطی دچار آسیب دیدگی نخواهند شد . اگر بخواهیم ساخت سردرب ویلا با این سقف های شیبدار را با طاق های ضربی مقایسه کنیم باید بگوییم که ، ویژگی که این نوع از سقف ها را از طاق های ضربی متمایز می کند این است که سقف های شیب دار دارای نورگیری بسیار بالایی نسبت به طاق های ضربی می باشند و البته تفاوت دیگر آنها با طاق های ضربی ، طراحی و عرضه ی آنها در انواع طرح ها و رنگ های متنوع می باشد به گونه ای که ساخت سردرب ویلا به طرز ویژه ای باعث زیبایی نمای ساختمان به ویژه نمای درب ورودی ساختمان شما می شوند .

در طرح های اجرایی متنوعی که جهت پوشش سردرب مورد استفاده قرار می گیرد طرح چهار شیب بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت سردرب ویلا چهارشیب جهت پوشش سردرب به شکل چینی یا مخروطی شکل، جلوه و چهره ی زیباتری دارد. شما میتوانید با یک انتخاب صحیح،خانه، ویلا ، محل کار و یاهر مکان دیگری رابه بهترین نحو ممکن با ساخت سردرب ویلا تغییر شکل دهید و از درب ورودی محافظت کنید . جهت مشاوره رایگان و ارائه قیمت ساخت سردرب ویلا یا سردرب منزل،سردر ورودی حیاط،سر درب منزل و باغ،سردر ساختمان ،پیشانی ساختمان و برآورد اولیه هزینه و انتخاب بهترین طرح و ایده جهت سازه شما و آشنایی با خدمات گسترده ما با کارشناسان گروه پوشش سقف کاوه تماس حاصل فرمایید .