اجرای نمای پیشانی ساختمان

ساخت پیشانی ساختمان
ساخت سردرب و پیشانی ساختمان
فوریه 26, 2020
سردرب
سردرب
فوریه 26, 2020

اجرای نمای پیشانی ساختمان

اجرای نمای پیشانی ساختمان برای حفاظت نمای ساختمان در برابر عوامل جوی مثل آفتاب و باران و… اجرا میشود و علاوه بر آآن زیبایی خواصی به ساختمان میبخشد.

برای اجرای نمای پیشانی ساختمان معمولاً از مصالح مقاوم در برابر عوامل جوی و سبک استفاده میشود.

اجرای نمای پیشانی ساختمان یا آپارتمان در واقع اصطلاحی است که پوشش کاران سقف های شیبدار برای پوشش نوار بالای ساختمان ها انتخاب کرده اند. پیشانی آپارتمان با سازه های فلزی اجرا می شوند و معمولا در زمانی که نصب و اجرای نمای پیشانی ساختمان تمام می شود نوبت اجرای سازه پیشانی می باشد.

بهتر است در زمان ذکر شده اجرای نمای پیشانی ساختمان و نصب شود زیرا اجرای این سازه نیازمند داربست می باشد و در صورتی که در زمان نصب شده اجرا نشود هزینه نصب مجدد داربست باید پرداخت شود، دلیل دیگر پیشنهاد ما برای اجرا در زمان یاد شده آن است که باید نمای سنگ یا کامپوزیت یا هر چیز دیگر اجرای نمای پیشانی ساختمان رشود و به لبه بالای ساختمان برسد سپس پیشانی نصب شود، زیرا باعث یکپارچگی و زیبایی دو چندان در اجرای نمای پیشانی ساختمان می شود.

ورق طرح سفال پرچین به دلیل آنکه نصب آجری مانند دارد و طرح ریزی دارد نمای بسیار زیبایی می تواند در اجرای نمای پیشانی ساختمان داشته باشد زیرا که پیشانی ساختمان ها در ابعاد با عرض زیاد و ارتفاع کم اجرا می شوند، استفاده از محصولاتی که طرح ریز و چینش آجری داشته باشد بسیار مهم است. بافت آجری به دلیل آن است که پس از نصب سقف نمایی یکپارچه و اجرای نمای پیشانی ساختمان ارائه می دهد و خطوط بین محصولات نمایان نخواهد شد.