آردواز پیشانی ساختمان

ساخت و نصب خرپا
ساخت و نصب خرپا
آوریل 10, 2022
ساندویچ پانل دیواری
ساندویچ پانل دیواری
ژوئن 13, 2022

آردواز پیشانی ساختمان

آردواز در قسمت های مختلف ساختمان به کار برده می شود که یکی از جاهایی که در آن از آردواز استفاده می شود، آردواز پیشانی ساختمان می باشد که می توان آن را به صثورت پله ای و یا شیب دار استفاده کرد. آردواز پیشانی ساختمان به گونه ای است که از بروز عوامل محیطی منانند برف و باران و یا عبور گرد و خاک به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

آردواز پیشانی ساختمان دارزای زیبایی خاصی است و باعث زیباتر شدن نمای ساختمان می گردد بنابراین انتخاب اول هر فرد در این زمینه می باشد. آردواز پیشانی ساختمان به دو صورت ورقه های هلالی و ساده تولید می گردد کهمی تواند نیاز خریداران را در این زمینه به خوبی برطرف کند. ورق های آردواز پیشانی ساختمان در ابعاد 30 در 60 سانتی متر برش داده می شود و تحت فشار 100 تا 150 کیلوگرم بر سانتی متر مربع تولید می وشند.

آردواز پیشانی ساختمان به دو صورت فلزی و سیمانی موجود می باشد که در این قسمت به ذکر چند نمونه از آردواز پیشانی ساختمان اشاره می کنیم. آردواز پیشانی ساختمان که جنس آن از سیمان است بیشتر برای نمای اصلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.که این نوع آردواز به صورت ورقه های پله پله ساخته شده است که می توان از آن برای اتاق های کلبه ای و یا سرب درب های ورودی استفاده کرد.

آردواز پیشانی ساختمان که از نوع فلزی می باشد دارای قابلیت های زیادی در مقایسه با نوع سیمانی می باشد. این نوع اردواز ماندگاری زیادی داردت و در مقابل اردواز سیمانی از دوام بیشتری برخوردار می باشد. همچنسین دارای تنوع رنگ نیز می باشد و می تواند سلایق مختلف را پوشش دهد. با توجه به تولید باکیفیت آردواز پیشانی ساختمان در کشور میزان استقبال خریداران از این محصول افزایش پیدا کرده است.

آردواز پیشانی ساختمان دارای ویژگی های زیادی استن که می توان از این ویژگی ها به چند مورد مانند داشتن دوام و استحکام بالا و همچنین قابلیت تحمل بار وئ فشار زیاد اشاره کرد زیرا اذین محصول تحت فشار زیاد تولید می گردد.

نمای بسیار زیبایی به ساختمان می بخشند و می توان آنها را در رنگ های دلخواه رنگ آمیزی نمود زیرا به صورت بی رنگ طراحی و تولید می گردند. در این مرکز شما می توانید بهترین نوع این محصول را با قیمت مناسب از فروشنده دریافت کنید. همین حالا سفارش خود را در مجموعه ما به ثبت برسانید.